Strona główna Dla Rodziców
Komunikaty
Kalendarz roku po zmianach....

   W związku z przedłużeniem zdalnej edukacji i zapowiedziami o zmianie terminu ferii zimowych uległ zmianie kalendarz roku szkolnego 2020/2021.

Więcej…
 
Kontakt ze szkołą w trakcie nauki zdalnej

Read moreNauka zdalna rodzi wiele pytań i wątpliwości dlatego prosimy być w kontakcie z nauczycielami przedmiotu i wychowawcami. To oni są na pierwszej linii podczas lekcji/ pracy domowej czy sprawy wychowawczej – mają wiedzę „ z pierwszej ręki". Korzystajmy z pomocy pedagoga i psychologa szkolnego. Wszyscy jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie pomożemy/wyjaśnimy czy "dopowiemy". Sukces naszych uczniów do dobra komunikacja między nauczycielami-uczniami-rodzicami. Wykorzystujmy dziennik i dedykowane adresy mailowe - bądźmy razem dla dobra naszych dzieci.
Rada Pedagogiczna SP6

W rozwinięciu artykułu kontakt ze szkołą w trakcie nauki zdalnej

Więcej…
 
Ochrona zdrowia psychicznego naszych najmłodszych

pomocna dlon logoW tym okresie, w którym dorośli przeżywają niepokój i niepewność, szczególną uwagę należy
poświęcić zdrowiu psychicznemu najmłodszych. To nietypowa sytuacja dla Państwa i dzieci.
Przede wszystkim i nade wszystko najważniejsza jest rozmowa. Zachęcajcie Państwo swoje
pociechy do stawiania pytań.

Dekalog nauki zdalnej dla rodzica i Ochrona zdrowia psychicznego

 

 

 
Dobrowolne ubezpieczenie

interrisk-logoSzanowni Rodzice!
Rada Rodziców, po wnikliwej analizie ofert, podjęła decyzję o kontynuacji współpracy z firmą InterRisk i wynegocjowała bardzo dobre warunki ubezpieczenia przy atrakcyjnych składkach. Rodzice mogą wybrać jeden z trzech wariantów z opcji podstawowej lub jeden z czterech z opcji rozszerzonej. Opcje sum ubezpieczenia i składek w załączniku do artykułu.
Ochrona działa w szkole, na wycieczkach, w domu, w czasie wakacji...  (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).
W trosce o Wasze dzieci (które mogą ulec wypadkowi lub trafić na leczenie szpitalne), apelujemy o dobrowolne ubezpieczenie.

Do 30.10.2020r wpłat składek ubezpieczeniowych można dokonać na konto Rady Rodziców (  65 1020 1055 0000 9902 0336 4643). Po tym terminie składki nie mogą być już przyjmowane i dołączenie do polisy będzie nie możliwe.
W tytule przelewu proszę o wskazanie imienia i nazwiska dziecka, klasy oraz wariantu ubezpieczenia.

agent umowy : Barbara Trzaska - 501 752 092

 

Opcje sum ubezpieczenia i składek

ubezpieczenie owu edu plus

 

 
Inwentaryzacja systemów grzewczych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki

  energia ze słońcaGmina Grodzisk Mazowiecki przystąpiła do opracowania aktualizacji Programu Ograniczenia Niskiej Emisji. Podstawowym celem programu jest systemowe ograniczenie emisji substancji szkodliwych do atmosfery, poprzez kompleksową likwidację istniejących, nieefektywnych źródeł ciepła (niespełniających wymagań ekoprojektu) oraz wskazanie systemu wsparcia finansowego mieszkańców miasta i gminy.


Burmistrz Grodziska pragnie abyśmy oddychali czystym powietrzem dlatego pomóżmy poznać stan w naszej gminie. Uczniowie naszej Szóstki otrzymali dziś ankiety dla rodziców. Szanowni Rodzice prosimy o niezwłoczne wypełnienie i pokazanie młodemu pokoleniu, że troszczymy się o naszą planetę dla nas i naszych dzieci. Wypełnione formularze uczniowie jutro umieszczą w specjalnej urnie przygotowanej przy sekretariacie. Zebrane ankiety zostaną przekazane do urzędu miasta.

 
Zakup biletów miesięcznych

grodzisk maz Gmina Grodzisk Mazowiecki informuje, iż od
26-09-2020 r. pasażerowie linii powiatowych
będą mogli nabywać bilety miesięczne
drogą elektroniczną za pomocą portalu
e-podróżnik.
Adres internetowy www.e-podroznik.pl

 

Dodatkowo Operator realizujący przewozy na liniach powiatowych firma PKS GRODZISK podczas sprzedaży stacjonarnej na stacji PKP w Grodzisku Mazowieckim od 28-09-2020r. w celu usprawnienia sprzedaży umożliwia dokonywania płatności kartą płatniczą.

 

Informacja_pobierz pdf

 
Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych

logo paint

 

 Zarządzenie Dyrektora Szkoły nr 5/2020/2021 w sprawie: wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych

Zarządzenie nr 5/2020/2021_pobierz pdf

 
Odwołane zajęcia terapii psychologicznej

Szanowni Rodzice,
z powodu nieobecności pani Katarzyny Stybak-Kawy, od jutra - 16.09. do 18.09.2020r. odwołane są zaplanowane zajęcia terapii psychologicznej.

 
Zajęcia w ramach pomocy pedagogiczno-psychologicznej

 Brain-Light-BulbDrodzy Rodzice i Opiekunowie,
Uprzejmie informujemy, że powoli ruszają zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (wynikające z opinii lub orzeczeń).
Specjaliści rozdadzą w najbliższych dniach informacje o rodzaju pomocy, terminie, sali i osobie prowadzącej. Prosimy o zapoznanie się i zwrot formularzy (niektóre dzieci otrzymają kilka kart zgody).
Zajęcia z pomocy są grupowe lub indywidualne i zgodne z zaleceniami oraz przeprowadzoną wielospecjalistyczną oceną funkcjonowania.

Informujemy również, że od tego roku szkolnego grupowe zajęcia integracji sensorycznej będą dla dzieci z oddziałów 0 - 5 (posiadany sprzęt jest przeznaczony do określonej wagi i wzrostu :) )

koordynator Anna Lipner

 
Zebrania z rodzicami 10.09.2020 r.

logo paintSzanowni Rodzice i Opiekunowie, zapraszamy na pierwsze zebranie wychowawców klas z rodzicami.  Klasy 0 - III godz. 17.00, klasy IV - VIII godz. 18.00. Do pierwszego spotkania prosimy o zapoznanie się z wymaganiami edukacyjnymi zamieszczonymi na stronie internetowej szkoły w zakładce pliki do pobrania.

Ze względów bezpieczeństwa prosimy aby w zebraniu brał udział tylko 1 rodzic/opiekun dziecka.

Mając na uwadze Państwa zdrowie prosimy osoby uczestniczące w spotkaniach o zachowanie dystansu sanitarnego, zasłanianie ust i nosa w przestrzeniach wspólnych naszej szkoły oraz dezynfekcję rąk.

 

Przydział sal na spotkania 

 
Bezpieczny powrót do szkoły

logo paintDrodzy Rodzice, Opiekunowie i Uczniowie,

W związku z powrotem uczniów do nauki stacjonarnej Dyrektor Szkoły nr 6 w Grodzisku Mazowieckim na podstawie wytycznych MEN i MZ wprowadza zarządzeniem procedury bezpieczeństwa na terenie naszej placówki. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z dokumentem. Spotkanie inaugurujące rok szkolny z panią dyrektor, pierwsze spotkania czy lekcje z wychowawcami odpowiedzą na wiele Waszych pytań i rozwieją wątpliwości.
Dbajmy o siebie i innych. Przestrzegajmy prostych zasad pokazanych na plakatach a wszyscy w zdrowiu będziemy uczyć się stacjonarnie w roku szkolnym 2020/2021.
https://www.gov.pl/web/edukacja/bezpieczny-powrot-do-szkol2 - pytania i odpowiedzi

10 zasad dla uczniabezpieczny powrt do szkoy wskazwki dla rodzicw

  

 

 

 

 

 

 

 https://www.tvp.info/49514991/bezpieczny-powrot-do-szkoly-najwazniejsze-zasady-w-nowym-spocie-tvp-wideo

Zarządzenie  nr 1/2020/2021 Dyrektora SP6 w sprawie wprowadzenia: Wewnętrznych procedur funkcjonowania SP6 w czasie epidemii od 1 września 2020 r. do odwołania


Procedury bezpieczeństwa w SP6 od 1 września 2020 r. do odwołania

 
Rekrutacja uzupełniająca do klas pierwszych i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2020/21

grodzisk maz logo 17 sierpnia 2020 r. od godziny 10.00 rozpocznie się rekrutacja uzupełniająca do grodziskich przedszkoli, punktów przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, a także do pierwszych klas szkół podstawowych.

Rekrutacja na wolne miejsca, będzie prowadzona drogą elektroniczną. 

Zapisywany w systemie elektroniczny wniosek trzeba wydrukować i wraz z wymaganymi oświadczeniami dostarczyć do placówki „pierwszego wyboru", tzn. oznaczonej przez rodziców na pierwszym miejscu preferencji. W placówce będzie w tym celu przygotowana urna/skrzynka, do której trzeba wrzucić dokumenty w zamkniętej kopercie. Można także przesłać zeskanowane dokumenty drogą elektroniczną na adres mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Informacje Biura Oświatry o naborze: grodzisk-oswiata.pl

Zasady naboru, harmonogram oraz kryteria w załaczonych linkach:

Zasady rekrutacji do oddziałów przedszkolnych

Zasady rekrutacji do klas pierwszych

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym

Uchwała RM w sprawie określenia kryteriów  w postępowaniu rekrutacyjnym do oddziałów przedszkolnych

Uchwała RM w sprawie określenia kryteriów w postępowaniu rekrutacyjnym do klas pierwszych

 

Rejestracja do systemu elektronicznego (aktywna od 17.08.2020 r.):

Oddziały przedszkolne

Klasy pierwsze

 
Podręczniki do religii

Read moreSzanowni Rodzice i Opiekunowie,

uprzejmie przypominamy, że wszystkie podręczniki i zeszyty ćwiczeń obowiązujące w naszej szkole w klasach 1- 8 w roku szkolnym 2020/2021 zostały wybrane i zamówione już w czerwcu tak aby dotarły przed 1 września do naszej szkoły. Zostaną rozdane w pierwszych dniach nowego roku szkolnego. Zakup zostanie w całości sfinansowany z dotacji celowej. Rodzice i opiekunowie będą jedynie kupować podręczniki do religii  i pakiety do oddziałów "0".

Na pierwszych spotkaniach rodziców z wychowawcami otrzymacie Państwo pełną informację o materiałach wykorzystywanych w klasach 0-3 czy na lekcjach plastyki / techniki. Prosimy o spokojny odpoczynek wakacyjny :) . Planujemy spotkanie dla rodziców przyszłych naszych zerówkowiczów i pierwszoklasistów pod koniec sierpnia aby przedstawić wychowawców/ listy klas/ szatnię i zmniejszyc stres związany z rozpoczęciem nauki. Zachęcamy do czytania informacji na naszej stronie gdzie opublikujemy dokładny termin i godzinę.

 

Szkolny zestaw podręczników do religii sp6. Grodzisk Maz. 2020/ 2021r. w rozwinięciu artykułu .

Więcej…
 
Wyniki egzaminów klas ósmych

ckeDrodzy Absolwenci i Opiekunowie,

już w piątek ważny dzień - ogłoszenie wyników egzaminu. Wierzymy, że będą dla Was satysfakcjonujące i pozwolą dostać się do wymarzonej szkoły średniej. Poniżej informacja CKE o wynikach i terminach/ obowiązkach w procesie rekrutacji - przeczytajcie uważnie i dbajcie o przestrzeganie zapisów. Do zobaczenia w sekretariacie naszej szkoły już w piątek ......

 

Informacje o ogłoszeniu wyników_ pdf

 
Półkolonie w mieście

Terminy turnusów:

I turnus 29.06. - 03.07.2020 r.

II turnus 06.07. - 10.07.2020 r.

III turnus 13.07.-17.07.2020 r.

Zajecia programowe bedą odbywać się w godz. 8.30 - 14.30
Świetlica w godz. 7.00 - 8.30 oraz 14.30 - 16.00

 

W spawie obiadów należy kontaktować sięz firmą PrimaSort.

Program pólkolonii:
• zajęcia tematyczne,
• zajęcia z robotyki,
• konkursy plastyczne,
• rozgrywki sportowe i zabawy rekreacyjne (w zależności od pogody zajęcia mogę odbywać się na dworze),
• spotkania z gośćmi,
• wyjścia do kina,
• wyjścia na pizzę,
• inne atrakcje.

Szczegółowy program półkolonii na I tydzień

Szczegółowy program półkolonii na II tydzień

Szczegółowy program półkolonii na III tydzień

 

Należy zapoznać się również z:

regulaminem półkolonii,

zasadami półkolonii ze względu na sytuację epidemiologiczną

 

 
Organizacja zakończenia roku szkolnego 2019/2020 Drukuj Email

logo paintSzanowni Rodzice i Opiekunowie, Drodzy Uczniowie,

Przekazujemy informację dotyczącą organizacji zakończenia roku w naszej szkole.

Z powodu epidemii, klasy 0 – 6 nie mają uroczystego zakończenia roku szkolnego 2019/2020. Wychowawcy spotykają się z uczniami w wyznaczonych salach (w klasach młodszych opiekun prawny sam lub z dzieckiem). Spotkania odbywają się w reżimie sanitarnym (prosimy pamiętać o obowiązkowej maseczce, dezynfekcji rąk i zachowaniu dystansu społecznego). Dla większego komfortu i bezpieczeństwa w tym dniu otwarte będą: wejście główne, wejście od dziedzińca i wejście od wspólnoty mieszkaniowej. Nieodebrane świadectwa zostaną zdeponowane w sekretariacie. Odbiór nastąpi we wrześniu lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z sekretariatem szkoły.

Przydział sal na spotkania z wychowawcami:

 Świadectwa można odbierać w godz. 8.00 – 9.45 

wychowawcy przekażą podział na mniejsze grupy 

Klasa 0a - sala 13                             

klasa 2a- sala 14

Klasa 0b – sala  4                             

klasa 2b – sala 19

Klasa 0c – sala   9                            

Klasa 2c – sala 17

Klasa 1a  - sala 12                           

Klasa 3a  – sala 15 a

Klasa 1b  - sala 6                              

Klasa 3b – biblioteka

Klasa 1c - sala 16                             

Klasa 3c - sala 11

 

Klasa 4a – sala  27                           

klasa 6a  – sala  26

Klasa 4b – sala 24                            

klasa 6b – sala  25a

Klasa 5a  – świetlica                         

klasa 6c  – sala  29

Klasa 5b  – sala  28                          

klasa 6d – sala  25

Klasa 5c – sala gimnastyczna          

klasa 6e – sala  22

Klasa 5d – sala   21

 

O godzinie 10.00 na szkolnym dziedzińcu odbedzie się uroczyste zakończenie szkoły dla klas 8 w asyście klas 7.
Na nasze szkolne święto ósmoklasistów zapraszamy nauczycieli i rodziców z prośbą, aby zachować zasady sanitarne i dystans społeczny.

 
Wytyczne dotyczące organizowania i przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty

logo paintDrodzy ósmoklasiści, Szanowni Rodzice ósmoklasistów, prosimy o zapoznanie sie z wytycznymi dotyczącymi organizowania i przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w naszej szkole. Egzaminy odbedą się w dniach 16, 17, 18 czerwca 2020 r.

Rodzicom uczniów klas 0 - 7 przypominamy, że w tych dniach nie będzie zajęć dydaktycznych.

 

Wytyczne dotyczące organizowania egzaminu ósmoklasisty w SP6

 
Kalendarz na czerwiec

kalendarz Szanowni Rodzice, Opiekunowie i uczniowie,

 

Przypominamy, że 11.06.2020 r. przypada Święto Bożego Ciała, a 12.06.2020 r. zgodnie z kalendarzem roku szkolnego jest dniem wolnym od zajęć lekcyjnych. 

Informujemy, że 16,17,18 czerwca, w szkole odbędą się egzaminy dla uczniów klas ósmych. W tych dniach dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VII  nie będzie zajęć rewalidacyjnych i konsultacji.

 

Zarządzenie Dyrektora Szkoły

 

 

 
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych - przewodnik dla Rodziców

kuratorium Przekazujemy rodzicom i uczniom klas ósmych przewodnik dotyczący rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

 

Przewodnik dla rodziców

 
Realizacja konsultacji w SP nr 6

logo paintOd 1 czerwca br. umożliwiamy wszystkim uczniom uczestnictwo na terenie szkoły w konsultacjach indywidualnych lub w małych grupach.
Wymiar tych konsultacji został ustalony przez nauczycieli i wychowawców na Radzie Pedagogicznej. Ich harmonogram jest w rozwinięciu artykułu i obejmuje wszystkich nauczycieli a tym samym przedmioty.
Konsultacje mają charakter dobrowolny dla uczniów, którzy będą mieć możliwość wyjaśnienia trudnych kwestii, usystematyzowania materiału czy rozmowy z nauczycielem. Konsultacje mają również umożliwić uczniom poprawę oceny na potrzebę klasyfikacji. Konsultacje to nie lekcje czyli nie będą realizacją podstawy programowej, a jedynie formą uzupełniającą posiadaną wiedzę.
Rodzice / opiekunowie prawni powinni zgłosić wybranemu nauczycielowi mailowo chęć skorzystania z konsultacji z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 12, aby prowadzący mógł kontrolować liczbę uczestników i przygotować materiał do pracy.
Osoba, której nauczyciel nie zgłosił personelowi nadzorującemu strefę wejścia, bo nie otrzymał woli uczestnictwa, może zostać nie wpuszczona na teren placówki.
Prosimy, aby w pierwszym dniu konsultacji dziecko miało wypełnione: deklarację i oświadczenie (będzie możliwość pobrania i uzupełnienia dokumentów w strefie dla rodziców). Rodziców i opiekunów prosimy o zapoznanie się z procedurami. W przypadku pytań prosimy o kontakt z wychowawcami.

Procedura

Deklaracja
Oświadczenie
Harmonogram konsultacji nauczycieli od 01.06.2020 r.

 
Informacje od Rady Rodziców

logo paintSzanowni Państwo, w związku z sytuacją w jakiej obecnie się znajdujemy Rada Rodziców postanowiła, aby w tym roku szkolnym wnioski o dofinansowanie przesyłać do nas tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Przypominamy, że zgodnie z naszym regulaminem ubiegać się można o zwrot w wysokości 40% wpłat na Radę Rodziców. Środki uzyskane z dofinansowania muszą w pełni być przeznaczone na dzieci (zakup nagród na koniec roku szkolnego, wyjście na lody itp.). Jeśli z jakiejś przyczyny uzyskany zwrot nie będzie mógł być przez klasę wykorzystany do zakończenia obowiązującego roku szkolnego, dopuszczamy możliwość rozliczenia się z dofinansowania do 30.09.2020.
W związku z tym, że w tym roku wnioski będą rozpatrywane on-line wypłata wnioskowanej kwoty również odbędzie się w formie bezgotówkowej, na konto bankowe przedstawiciela Trójki Klasowej wskazane we wniosku.
Prosimy o dokładne wypełnienie wniosku (dopisanie numeru rachunku bankowego i danych do przelewu).
Przedstawiciele Trójek Klasowych otrzymali na swoje maile zestawienia wpłat. Jeżeli taki mail do Państwa nie dotarł to prosimy o informację na maila Rady Rodziców.
Wnioski prosimy przesyłać w terminie do 05 czerwca 2020.

 

Wniosek o dofinansowanie ze środków Rady Rodziców

 
Realizacja konsultacji dla uczniów klas ósmych w Szkole Podstawowej nr 6

logo paintOd 25 maja br. umożliwiamy uczniom klas VIII uczestnictwo na terenie szkoły w konsultacjach indywidualnych lub w małych grupach.
Wymiar tych konsultacji został ustalony przez nauczycieli i wychowawców na Radzie Pedagogicznej i wynika ze zgłoszonych potrzeb uczniów. Ich harmonogram jest w rozwinięciu artykułu i obejmuje przedmioty egzaminacyjne.
Konsultacje mają charakter dobrowolny dla uczniów, którzy będą mieć możliwość wyjaśnienia trudnych kwestii, usystematyzowania materiału czy rozmowy z nauczycielem. Konsultacje mają również umożliwić uczniom poprawę oceny na potrzebę klasyfikacji. Konsultacje to nie lekcje czyli nie będą realizacją podstawy programowej, a jedynie formą uzupełniającą posiadaną wiedzę.
Rodzice / opiekunowie prawni powinni zgłosić wybranemu nauczycielowi mailowo chęć skorzystania z konsultacji z przynajmniej jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 12.00, aby prowadzący mógł kontrolować liczbę uczestników i przygotować materiał do pracy.
Osoba, której nauczyciel nie zgłosił personelowi nadzorującemu strefę wejścia, bo nie otrzymał woli uczestnictwa, może zostać nie wpuszczona na teren placówki.
Prosimy, aby w pierwszym dniu konsultacji dziecko miało wypełnione: deklarację i oświadczenie (będzie możliwość pobrania i uzupełnienia dokumentów w strefie dla rodziców). Rodziców i opiekunów prosimy o zapoznanie się z procedurami. W przypadku pytań prosimy o kontakt z wychowawcami.

Procedury bezpieczeństwa dotyczące realizacji konsultacji przedmiotowych

Deklaracja udziału dziecka w kosultacjach przedmiotowych

Oświadczenie o zdrowiu dziecka/zgoda na pomiar temperatury

Harmonogram konsultacji przedmiotowych dla uczniów klas ósmych

 
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021

logo men Ministerstwo Edukacji Narodowej opracowało harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021, w tym terminy postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych. Dokument uwzględnia niektóre z uwag, które napłynęły do MEN w trakcie konsultacji społecznych.

Harmonogram został dostosowany do zmienionego terminu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez okręgowe komisje egzaminacyjne.

W załączeniu przekazuję Państwu terminy postępowania rekrutacyjnego oraz komunikat MEN w tej sprawie. Proszę o zapoznanie się z tymi informacjami oraz przekazanie ich pracownikom Państwa placówki, uczniom i rodzicom.

Materiały są dostępne także na stronie https://www.gov.pl/web/edukacja/harmonogram-rekrutacji-do-szkol-ponadpodstawowych-na-rok-szkolny-20202021.

Z wyrazami szacunku

Dariusz Piontkowski

Minister Edukacji Narodowej

 
Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w Szkole Podstawowej nr 6

logo paintOd 25 maja br. Ministerstwo Edukacji Narodowej przywraca zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z możliwością prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. W naszej szkole na 217 uczniów w klasach 1-3 udział w zajęciach stacjonarnych zadeklarowało 14 osób. Dyrektor szkoły z Radą Pedagogiczną, mając tę wiedzę podjął decyzję, że zajęcia wynikające z realizacji podstawy programowej w klasach I-III szkoły podstawowej prowadzić będą nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej online. Utrzymana pozostaje więc zdalna edukacja. Natomiast zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla zgłoszonych osób wychowawcy świetlicy szkolnej.
W związku z powyższym bardzo prosimy, by zainteresowani rodzice/opiekunowie, którzy nie mogą zorganizować opieki dziecku, zgłosili ten fakt wychowawcy, wypełnili i przesłali drogą elektroniczną deklarację udziału dziecka w zajęciach opiekuńczych. Rodzic przesyła deklarację najpóźniej do godz. 12.00 w dniu poprzedzającym dzień przyprowadzenia dziecka do placówki na adres e-mail wychowawcy klasy lub sekretariatu szkoły: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Jeżeli Państwa sytuacja uległa zmianie od rozmowy z wychowawcą i chcą Państwo zmienić swoją decyzję prosimy o informację do wychowawcy lub sekretariatu, aby na bieżąco placówka była przygotowana na zapewnienie bezpieczeństwa Państwa dzieciom.
Prosimy, aby w pierwszym dniu zajęć opiekuńczych dziecko miało wypełnione oświadczenie (będzie możliwość pobrania i uzupełnienia dokumentu w strefie dla rodziców). Rodziców i opiekunów prosimy o zapoznanie się z procedurami. W przypadku pytań prosimy o kontakt z wychowawcami.

Procedura bezpieczeństwa na zajęciach opiekuńczo-wychowaczych
Deklaracja udziału dziecka w zajęciach opiekuńczo-wychowawczych
Oświadczenie o zdrowiu/zgoda na pomiar temperatury

 
Zajęcia opiekuńcze dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 6

logo paintSzanowni Rodzice i Opiekunowie!
Przypominamy, że od 6 maja br. w publicznych placówkach wychowania przedszkolnego na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki jest zapewniona opieka dzieciom, których rodzice nie mają możliwości pogodzenia pracy z opieką w domu. W związku z powyższym bardzo prosimy, by zainteresowani rodzice/opiekunowie, którzy nie mogą zorganizować opieki dziecku wypełnili i przesłali drogą elektroniczną deklarację udziału dziecka w zajęciach opiekuńczych. Rodzic przesyła deklarację najpóźniej do godz.12.00 w dniu poprzedzającym dzień przyprowadzenia dziecka do placówki na adres e-mail wychowawcy lub sekretariatu szkoły: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Rodziców zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z procedurami a w przypadku pytań z wychowawcami.

Procedury bezpieczeństwa dotyczące zajęć opiekuńczych w oddziałach przedszkolnych

Deklaracja udziału dziecka w zajęciach opiekuńczych
Oświadczenie o zdrowiu/zgoda na pomiar temperatury

 
Zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i zajęcia rewalidacyjne Email

logo paintOd 18 maja 2020 r. przywracamy możliwość, za zgodą rodziców, prowadzenia bezpośrednich zajęć dla dzieci mających opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, dzieci i młodzieży posiadających orzeczenie o potrzebie zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, dzieci i młodzieży z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, niezbędnych do ich prawidłowego rozwoju przy uwzględnieniu wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego i Ministra Zdrowia.


Specjaliści podadzą mailowo bezpośrednio do zainteresowanych harmonogram spotkań. Prosimy aby na pierwsze zajęcia dziecko miało deklarację i oświadczenie - będzie możliwość pobrania i uzupełnienia dokumentów w strefie dla rodziców. Rodziców i opiekunów prosimy o zapoznanie się z procedurami. W przypadku pytań prosimy o kontakt z pedagogiem szkolnym, który pełni role koordynatora zajęć rewalidacyjnych - 507 028 588.

 

Procedury bezpieczeństwa dotyczące organizacji zajęć rewalidacyjnych

Deklaracja udziału dziecka w zajęciach rewalidacyjnych

Oświadczenie o zdrowiu/zgoda na pomiar temperatury

 

 

 
Zarządzenie Dyrektora Szkoły

logo paintZarządzenie nr 25/2019/2020 z dnia  4 maja 2020 r. w sprawie procedur bezpieczeństwa dotyczących przyjmowania i pobytu dzieci w oddziałach przedszkolnych przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim od 6 maja 2020 r. do odwołania

 


Zarządzenie Dyrektora Szkoły 25/2019/2020

Załącznik do Zarządzenia Dyrektora Szkoły

 
Sposób realizacji kształcenia na odległość w Szkole Podstawowej nr 6

logo paintW czasie ograniczenia funkcjonowania szkół i placówek oświatowych związanego z zagrożeniem epidemiologicznym nauka w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi numer 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim jest realizowana na odległość.
Za organizację kształcenia na odległość odpowiada dyrektor szkoły. Nauka opierać się będzie na przepływie informacji pomiędzy nauczycielami, rodzicami i dziećmi poprzez prowadzony dziennik elektroniczny. Dziennik elektroniczny będzie stale monitorowany przez dyrektora w zakresie wpisywanych tematów, prac domowych, ocen i wiadomości. Realizacja zadań jest dla wszystkich stron obowiązkowa.

Sposób realizacji kształcenia na odległość_dokument PDF
Zarządzenie Dyrektora Szkoły_ nr 20_dokument PDF
Zarządzenie Dyrektora Szkoły_nr 21_dokument PDF

Dane kontaktowe nauczycieli_dokument PDF
Oświadczenia dostosowania PP na czas zdalnego nauczania_dokument PDF
Dobre praktyki pomagające zachować bezpieczeństwo danych podczas lekcji online
Dane osobowe bezpieczne podczas zdalnego nauczania – poradnik UODO dla szkół

 
Zawieszenie zajęć !!!

 zawieszenieOd 12 do 25 marca br. funkcjonowanie jednostek systemu oświaty zostaje czasowo ograniczone. Oznacza to, że w tym okresie przedszkola, szkoły i placówki oświatowe zarówno publiczne, jak i niepubliczne nie będą prowadziły zajęć dydaktyczno-wychowawczych. To decyzja Ministra Edukacji Narodowej wynikająca z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Rodzicu,
• ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne Twoje i Twojego dziecka, zajęcia zostaną zawieszone od 12 marca br. W przedszkolach i szkołach podstawowych 12 i 13 marca br. będą jeszcze prowadzone działania opiekuńcze;
• zachęcaj dziecko do samodzielnej nauki w czasie gdy nie będzie lekcji w szkole. Ministerstwo Edukacji Narodowej na platformie epodręczniki.pl. udostępnia szereg materiałów edukacyjnych, które pozwalają uzupełnić, ugruntować i poszerzyć wiedzę. Dostęp do tych zasobów jest bezpłatny;
• jeśli masz dziecko w wieku do 8 lat, przysługuje Ci zasiłek opiekuńczy do 14 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie internetowej ZUS;
• przekaż osobom, które będą opiekować się Twoim dzieckiem, podstawowe informacje dotyczące bezpieczeństwa i higieny;
• rygorystycznie przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz;
• śledź na bieżąco komunikaty GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacje przesyłane przez dyrektora szkoły.
Uczniu,
• pamiętaj o swoim bezpieczeństwie w domu. Unikaj miejsc, gdzie są duże skupiska ludzi (np. komunikacja publiczna, kino, teatr, centra handlowe);
• przerwa w funkcjonowaniu Twojej szkoły nie powinna oznaczać dni wolnych od nauki;
• odpowiedzialnie wykorzystaj czas zawieszenia zajęć w Twojej szkole. Przeczytaj ulubioną książkę, spróbuj uzupełnić swoje wiadomości lub rozwijaj kompetencje. Skorzystaj przy tym z darmowej platformy epodreczniki.pl i materiałów rekomendowanych przez Twojego nauczyciela;
• przestrzegaj w domu zasad higieny i czystości pomieszczeń, w których przebywasz.

 
Pismo organu prowadzącego o zawieszeniu zajęć

grodzisk maz logo Grodzisk Maz. 2020.03.11.

 

Dyrektorzy
Przedszkoli i Szkół Podstawowych
w Gminie Grodzisk Mazowiecki

 

W związku z decyzją Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego pod przewodnictwem premiera Mateusza Morawieckiego o zawieszeniu zajęć we wszystkich placówkach oświatowych od 12 marca na dwa tygodnie, zwracam się z prośbą o poinformowanie rodziców o ww. decyzji poprzez dziennik elektroniczny, a także na stronie internetowej placówki.
Szczegółowe wytyczne dla dyrektora i rodziców dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej.
W stosunku do pracowników administracyjno-obsługowych proszę przyjąć następujące zasady:
1) W dniach 12-13 marca pracownicy obsługi przeprowadzą w placówce działania sanitarno-higieniczne. Pracownicy administracji wykonują powierzone zadania, ze szczególnym uwzględnieniem spraw niezbędnych do zakończenia przed zamknięciem placówki.
2) Od poniedziałku 16.03. placówka zostaje całkowicie zamknięta.
3) Dyrektor pozostaje dostępny telefonicznie.
4) Rekrutacja do przedszkoli oraz klas pierwszych szkół podstawowych odbywać się będzie tylko elektronicznie, bez zmiany harmonogramu.

 

Bardzo proszę o zachowanie maksymalnych zasad bezpieczeństwa w celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

 
Półkolonie zimowe w naszej szkole

Read more

Szanowni Rodzice!

Informujemy, że w okresie ferii będą działały w naszej szkole półkolonie. Poniżej przypominamy plany. Panie będą też przypominały jaki strój należy założyć kolejnego dnia aby wykorzystać zaplanowane atrakcje. Czekamy na Was i życzymy miłego odpoczynku :)
I turnus 10.02. - 14.02.2020r.     
Szczegółowy harmonogram zająć w I tygodniu
II turnus 17.02 – 21.02 .2020r.     
Szczegółowy harmonogram zająć w II tygodniu

Więcej…
 
Telefon/ smartwatch - przypominajka !

 zakaz uzywania-telefonowSzanowni Rodzice i Opiekunowie,
Przypominamy, że w naszej szkole obowiązuje całkowity zakaz korzystania z telefonów komórkowych (smartwatch to też urządzenie zabronione).
Zdajemy sobie sprawę, że pragniecie mieć kontakt z Waszymi dziećmi, ale prosimy, żeby skorzystać z rady jednej z naszych mam, że dziecko dzwoni jak wychodzi z domu i jak do niego wróci. Macie wtedy realne godziny wyjścia i powrotu i prawdziwą wiedzę gdzie jest dziecko. Pobyt w szkole potwierdza wpisywana frekwencja. Telefony naszym dzieciom służą nie tylko do kontaktu z mamą, ale do surfowania po Internecie, nagrywania kolegów i koleżanek bez ich zgody, wykonywania rozmów ze smartwatch'y podczas lekcji, nałogowego grania i przebywania na portalach społecznościowych, które oduczają prawdziwych kontaktów.
Jeżeli dziecko korzysta z telefonu to po ostrzeżeniu, aparat trafia do wychowawcy, a następnie do sekretariatu, gdzie może odebrać go tylko rodzic.
Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, zgubienia i popełniane przestępstwa (Facebook jest dla 13 – latków, pewne filmiki ściągane i oglądane są dla osób +18.....).
Rodzicu zadbaj o swoje dziecko! Szanuj ustalenia Rady Rodziców z Radą Pedagogiczną.

 
Terminarz rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

folder documents 31 stycznia 2020 r. w imieniu Mazowieckiego Kuratora Oświaty pani Dorota Skrzypek podpisała zarządzenie odnośnie terminarza rekrutacji do szkół ponadpodstawowych. Przypominamy też, że na naszej stronie jest odnośnik do kuratoryjnej prezentacji o warunkach rekrutacji, czyli komisjach i punktach.

Najważniejsze daty :

Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami od 11 maja 2020 r. do 23 czerwca 2020 r. do godz. 15.00

-  Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły oraz o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty od 26 czerwca 2020 r. do 30 czerwca 2020 r. do godz. 15.00

- Podanie do wiadomości list kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych - 13 lipca 2020 r. godz. 12.00

- Potwierdzenie przez rodzica kandydata albo woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego od 13 lipca 2020 r. do 20 lipca 2020 r. do godz. 15.00

- Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych - 21 lipca 2020 r. godz. 14.00

 

zarządzenie kuratorium

 
Harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym

grodzisk maz logo Rodziców przyszłorocznych przedszkolaków i uczniów klas pierwszych zachęcamy do zapoznania się z harmonogramem czynności w postępowaniu rekrutacyjnym.


Harmonogram

 
List Burmistrza Grodziska Mazowieckiego

grodzisk maz logo Szanowni Rodzice i Opiekunowie,

 

Przekazujemy list Pana Burmistrza, który dotyczy kwestii meldunkowej mieszkańców naszej gminy. Zachęcamy do poznanie treści i włączenia się w działania na rzecz naszych dzieci. Każdy z nas ma wpływ na sytuację miasta, w którym mieszkamy.

 

List Burmistrza_pdf

 
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/21

kuratorium Szanowni Rodzice i Opiekunowie oraz Uczniowie klas ósmych, udostępniamy Wam prezentację, przygotowaną przez Kuratorium Oświaty, w które zawarte są informacje związane z rekrutacją do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021, .

 

Prezentacja programu PowerPoint

 

 

rekrutacja dzien otwarty podkowa lesna Przekazujemy również zaproszenie Podkowiańskiego Liceum Ogólnokształcącego nr 60 na dni otwarte.

link przenosi na stronę rekrutacji: https://sites.google.com/view/plo60rekrutacja/home

 
Zebrania z rodzicami _ 23.01.2020 r.

23.01.2020 r. (czwartek), zapraszamy Rodziców i Opiekunów na zebrania podsumowujące I półrocze roku szkolnego 2019/2020.

Przydział sal na spotkania _23.01.2020 r.

 
Dzień otwarty_05.12.2019 r.

W czwartek, 05.12.2019 r. zapraszamy rodziców i opiekunów na spotkania z wychowawcami i nauczycielami.

godz. 16.00 klasa "0"C

godz. 17.00 klasy IV - VIII oraz "0"B
godz. 18.00 klasy I - III

Na stołówce w godz. 16.45 – 18.45 będzie dyżur firmy PrimaSort. Chętne osoby zapraszamy do rozmów z przedstawicielami ajenta.

Na parterze swe miejsce będzie miało stoisko kiermaszu świątecznego zorganizowane we współpracy z Radą Rodziców. Przypominamy, że całkowity dochód rozpocznie zdobywanie środków na rzecz WOŚP. Czekamy na Was !

Na parterze znajdzie się też punkt Rady Rodziców - prezydium zaprasza do współpracy, przypomina o dobrowolnych składkach i podkreśla , że zebrane fundusze służą tylko i wyłącznie dla naszych dzieci.

Przydział sal na spotkania z wychowawcami

 
Rada Rodziców

INFORMACJE OD RADY RODZICÓW
Szanowni Państwo,
dnia 5 września odbyło się zebranie Rady Rodziców. Podczas tego zebrania została ustalona wysokość składek obowiązujących w roku szkolnym 2019/2020. Zgodnie z ustaleniami zostały zatwierdzone następujące składki:
PIERWSZE DZIECKO – 50,00 zł
DRUGIE DZIECKO – 30,00 zł
TRZECIE I KOLEJNE – zwolnione
Tradycyjnie składki przyjmowane są gotówką podczas zebrań z Rodzicami oraz na konto bankowe Rady Rodziców,

numer rachunku 65 1020 1055 0000 9902 0336 4643 (w tytule przelewu prosimy wpisać: imię, nazwisko oraz klasę, do której uczęszcza dziecko).
W czasie zebrania została również podjęta decyzja w sprawie wyboru składu Prezydium Rady Rodziców na rok szkolny 2019/2020. Po przeprowadzeniu wyborów wyłoniono następujący skład Prezydium Rady Rodziców:
Tomasz Jędrysa - Przewodniczący Rady Rodziców,
Konrad Kwieciński - Zastępca Przewodniczącego Rady Rodziców,
Agnieszka Skuba - Zastępca Przewodniczącego Rady Rodziców,
Elżbieta Kujawka - Sekretarz Rady Rodziców,
Barbara Lipner-Piechucka - Skarbnik Rady Rodziców,
Marta Baśkiewicz - Członek Rady Rodziców,
Aleksandra Staszewska - Członek Rady Rodziców,
Iwona Godlewska - Członek Rady Rodziców

Rada Rodziców dziękuje za współpracę w roku ubiegłym i liczymy na Państwa wsparcie oraz pomoc w bieżącym roku szkolnym.

 
Zaproszenie na występ naszych uczniów na Grodziskiej Scenie Talentów

Read moreW ramach cyklu Grodziska Scena Szkolnych Talentów
serdecznie zapraszamy Rodziców, Opiekunów i Sympatyków naszej szkoły na spektakl
pt: „Rok 2019 – rokiem ważnych rocznic
w historii Polski i naszej szkoły".
Spektakl odbędzie się 12 listopada 2019 r. o godz. 10.00
w Sali Widowiskowej Centrum Kultury
w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Spółdzielczej 9.

Uczniów obowiązuje strój galowy i znaczek ze Święta Szkoły (z 27.09.2019 r. - gra terenowa) lub znaczek szkoły.

Ze względu na ważne wydarzenie tego dnia w szkole będzie zmieniona organizacja pracy.
Szczegóły w rozwinięciu:

Więcej…
 
Ankieta dla rodziców

  milk-cartonSzanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że na stronie kowr.gov.pl została zamieszczona ankieta oceniająca realizację działań promocyjnych „Programu dla szkół"(owoce, warzywa, mleko) w roku szkolnym 2018/2019.

Zwracam się z prośbą o skierowanie powyższej ankiety do rodziców dzieci biorących udział w „Programie dla szkół".

Ankieta jest anonimowa i będzie aktywna do 24 listopada br.

Zależy nam na zebraniu jak największej liczby odpowiedzi.

Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam

Agnieszka Kępista

Główny Specjalista

Wydział Rozwoju Rynków Rolnych

+48 22 531 15 79

strona WRRR

 
Numer polisy szkoły

interrisk-logoSzanowni Rodzice i Opiekunowie firma ubezpieczeniowa InterRisk podaje numer polisy szkoły wymaganej w przypadku zgłoszenia szkody.

Dla składki w wysokości 31,00 zł numer polisy 067793
Dla składki w wysokości 44,00 zł numer polisy 067801
Dla składki w wysokości 97,00 zł numer polisy 067799

Dane kontaktowe Pośrednika tel. 501 752 092

 
Zaproszenie na warsztaty umiejętności wychowawczych Email

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że Gmina Grodzisk Mazowiecki rozpoczyna dla swoich mieszkańców realizację bezpłatnych warsztatów umiejętności wychowawczych przeznaczonych dla rodziców i wychowawców według programu „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców", rekomendowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji.
Warsztaty „Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły? Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały?" to cykl 10 spotkań, które uczą umiejętności otwartego porozumiewania się w rodzinie.
Zajęcia rozpoczynamy 09 października 2019 r. w Pawilonie Kultury w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Westfala 3. Warsztaty będą odbywały się w środy w godz. 18.30 – 21.30.

Zapisy do grup warsztatowych prowadzi Iwona Chorek z Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. 11 Listopada 33 tel. (22) 755-58-69 wew. 23 lub 720-909-218.

 
Kalendarz roku szkolnego 2019/20 Email

Kalendarz roku szkolnego 2019/20_pdf

 
Głos rodziców w debacie o przyszłości polskiej oświaty - Okrągły Stół edukacyjny

Szanowni Państwo,

SzkolnaKasa.pl jako strona społeczna reprezentująca rodziców uczestniczy w debacie o przyszłości polskiej oświaty zainicjowanej przez Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego.

W odpowiedzi na komentarze rodziców nadesłane z wielu szkół z różnych regionów Polski przygotowaliśmy listę zagadnień, które były sygnalizowane najczęściej. Zwracamy się do Państwa z prośbą o przesłanie Państwa opinii na ich temat za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem: glosrodzicow.szkolnakasa.pl

Państwa komentarze i propozycje przekażemy Ministerstwu Edukacji Narodowej. Ufamy, że wspólna inicjatywa rodziców - mająca Państwa wsparcie - przyczyni się do pozytywnych zmian w systemie edukacji dla dobra polskich dzieci. Życzymy Państwu udanych wakacji!

Z pozdrowieniami,

Dariusz J. Kogut
Prezes Zarządu

 
Koniec roku - rozliczenie

sowa siedząca na książceSzanowni Rodzice,

zbliża się koniec roku i prosimy o dopilnowanie swoich dzieci z rozliczeniem tzw. "obiegówki":

1. podręczniki ( zniszczone lub zgubione - odkupujemy)

2. książki z biblioteki ( lektury i książki do rozwijania swoich pasji i zainteresowań oddajemy)

3. magazynek sportowy ( stroje reprezentacji czy sprzęt do treningów oddajemy w takim stanie jak otrzymaliśmy )

Rozliczenie z tych rzeczy jest obligatoryjne.

Wpłaty na Radę Rodziców są dobrowolne i są Państwa wolą współpracy na rzecz naszych uczniów. Nie są obowiązkowe !!!

 
Lato w mieście

Drodzy Rodzice i Opiekunowie,
w naszej szkole w tym roku nie będzie półkolonii z powodu remontu, który ma rozpocząć się już 24 czerwca.
Nasze dzieci mogą skorzystać z ofert świetlic wiejskich i innych szkół gminnych.
Prosimy śledzić strony szkół numer 1, 2, 4, w Adamowiźnie, Książenicach i Izdebnie oraz przystąpić do rekrutacji/ zapisów.
Prosimy nie odkładać zapisu na ostatnią chwilę gdyż liczba miejsc jest ograniczona.

 
Bezpieczeństwo uczniów

applications-internet-800pxDrodzy Rodzice i Opiekunowie naszych uczniów ,
Wychowawcy, nauczyciele i specjaliści pracujący w „ szóstce" starają się zapewnić  uczniom bezpieczeństwo. Podejmują różne działania wychowawcze i profilaktyczne, aby eliminować zagrożenia i wzmacniać pożądane zachowania. Zależy nam, aby Państwa dzieci były otoczone właściwą opieką, troską i wsparciem.
Wychowawcy przypomną o obowiązkach poszanowania drugiego człowieka (w realu i sieci), procedurach zachowania w sytuacjach nadzwyczajnych i podkreślą czynniki warunkujące bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne.
Chcielibyśmy prosić o wzmocnienie współpracy pomiędzy szkołą i rodzicami, dlatego szkolna skrzynka pomysłów, trafi do szatni ( największe natężenie Państwa obecności, stały dostęp) i w tym szczególnym momencie po tragicznych wydarzeniach w jednej ze szkół w Warszawie, pełniła będzie także funkcję anonimowej skrzynki na sygnały.

 
Informacje Rady Rodziców

   babcia dziadek

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego.
W związku z tym Rada Rodziców zaprasza przedstawicieli Trójek Klasowych na zebranie, podczas którego rozpatrywać będziemy wnioski o dofinansowanie. Wnioski przyjmowane będą do 23 maja 2019 roku. Wzór wniosku można pobrać ze strony Szkoły, zakładka Rada Rodziców.
Przypominamy, że wysokość dofinansowania to kwota 40% wpłat jakich dokonała klasa w bieżącym roku szkolnym. Występujemy o dofinansowanie: nagród, wycieczek, upominków dla dzieci.
Zebranie Rady Rodziców odbędzie się 29 maja 2019 roku o godzinie 17 30 na szkolnej stołówce.

23 maja 2019 podczas zebrań z Rodzicami, przedstawiciel Rady Rodziców pełnić będzie dyżur. Prosimy o dokonywanie wpłat na Radę Rodziców. W tym roku szkolnym zebraliśmy już kwotę 10145 zł. Prosimy o jeszcze, mamy ciekawe pomysły jak zagospodarować zebrane fundusze :-)

 
Kalendarz na maj/czerwiec

kalendarz Szanowni Rodzice!

Po przerwie świątecznej rozpoczął się sezon na wycieczki klasowe. W kwietniu klasa 5c poznała zamek w Mosznej, a klasy 6b i 4d odkryły Serwy na Podlasiu. Kolejne klasy, tj. 6c i 5d wyruszą już w poniedziałek 6 maja na Pomorze (wyjeżdża też pani pedagog, czyli nie będzie z nią zajęć). W związku z tym, niektóre klasy mają dodatkowe lub przełożone z terminu głównego zebrania. Termin w kalendarzu roku szkolnego to 23 maja - klasy starsze na godzinę 17.00, a klasy młodsze na godzinę 18.00.
23 maja na zebranie informacyjne, zapraszamy rodziców przyszłych naszych uczniów klas 0 i 1. Klasy 0 na godzinę 16.00, a klasy 1 na godzinę 17.00. Spotkanie odbędzie w sali gimnastycznej.
Do 21 maja nauczyciele wystawią przewidywane oceny końcoworoczne i ustalą z uczniami sposoby podwyższenia oceny.
Planowaliśmy piknik edukacyjny na 31 maja (piątek). Biorąc pod uwagę rozmach stanowisk i ich atrakcyjność, chcielibyśmy zaprosić rodziców i rodziny naszych naukowców, aby móc pochwalić się naszymi projektami, dlatego proponujmy 15 czerwca 2019 (sobota w godzinach 9 -12). W czasie pikniku naukowego, klasy starsze zaprezentują klasom młodszym jak bawić się ucząc i jak uczyć się bawiąc. Nauczyciele wychowania fizycznego w czasie pikniku chcieliby zaprosić na rodzinne rozgrywki w piłkę nożną, siatkową i ręczną. Ta impreza będzie miała też charakter charytatywny, bowiem w planowanej kawiarence, loterii i klubie wolontariusza będziemy zbierać datki na leczenie dziewczynki (będzie gościem pikniku i rozgrywek).

Dzień też będzie formą odpracowania 21 czerwca 2019r (piątek), bowiem koniec roku w naszej szkole odbędzie się 19 czerwca (środa). 20 czerwca (czwartek) to święto Bożego Ciała.

W naszej szkole będzie miał miejsce drugi etap remontu (1 i 2 piętro korytarze, wymiana stolarki, malowanie sal plus klatka schodowa) oraz modernizacja kuchni i zaplecza. Jest to ogromna inwestycja, która rozpocznie się już 24 czerwca i każdy dzień przygotowania klasopracowni i korytarzy jest na wagę powodzenia tej inwestycji.

Zapraszamy wszystkich do włączenia się w piknik poprzez uczestnictwo w nim jako obserwatorzy stanowisk i gracze (nauczyciele wf przygotują regulaminy i roześlą poprzez dziennik, gdyż chcemy, aby w rozgrywkach wzięli udział rodzice i uczniowie). Marzeniem naszym jest, aby 15 czerwca w naszej szkole był świętem uczniów, nauczycieli i rodziców. Świętem podsumowującym rok szkolny, spędzeniem razem czasu, afirmacją nauki i sportu. Zaplanujcie sobie ten dzień na dziedzińcu i boisku naszej szkoły.

 

Dyrekcja i Rada Pedagogiczna

 
Informacja o szkołach ponadpodstawowych

Rodzice, uczniów klas ósmych, przekazujemy Państwu pismo dotyczące informacji o szkołach ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych oraz punktach informacyjnych.

Pismo_pdf_

 
Wiosna nieśmiało puka do naszych drzwi :)

Dni coraz dłuższe i cieplejsze a nasze ciała spragnione ruchu i tlenu. Aby sprostać tym potrzebom otwieramy w soboty i niedziele plac zabaw i pumptrack dla naszych uczniów i dzieci mieszkających w sąsiedztwie naszej szkoły. Przypominamy, że każde dziecko i nastolatek może korzystać z atrakcji na naszym terenie w dni powszednie po zakończeniu zajęć lekcyjnych w szkole i opiekuńczych w świetlicy oraz w weekendy jedynie gdy jest pod opieką osoby dorosłej.
Każdy użytkownik musi przestrzegać regulaminu :
- na pumptracku obowiązuje kask, ochraniacze, zasady korzystania z obiektu i nadzór osoby dorosłej,
- na placu zabaw obowiązuje nadzór osoby dorosłej i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa,
- na boisku obowiązuje nadzór osoby dorosłej i zasady sportowe.
Na całym terenie szkoły obowiązuje całkowity zakaz palenia i spożywania napoi alkoholowych. Użytkownicy pamiętając o monitoringu i nadzorze straży miejskiej szanują tereny sportowe i miejsce zostawiają w takim porządku w jakim je zastali. Przypominamy, że mamy kosze na śmieci, nowe rośliny, nawadnianie, sprzęty. Od nas zależy w jakim stanie będzie nasza baza.
Rodzicu – pumptrack, boisko i plac zabaw są dla dzieci i młodzieży ale jedynie jeśli sprawujesz opiekę i gwarantujesz swoją obecnością bezpieczeństwo.
Ps. Brama od ulicy Dalekiej nie będzie otwierana bowiem nie mamy parkingu a jedynie wjazd awaryjny. Pozostawiane samochody na trawniku czy roślinach w zeszłym roku zniszczyły nasz teren.

 
Dzieci – Rodzicom , Rodzice – Dzieciom Drukuj Email

 maskaNasza szkoła to jedna rodzina. W grudniu wszystkie dzieci przygotowały pod czujnym okiem wychowawców i nauczycieli przedmiotów artystycznych ozdoby na kiermasz świąteczny. Rodzice te cudeńka na kiermaszu kupili a dzieci cały dochód wpłaciły na Radę Rodziców. Trudny wybór był, która klasa wygrała dlatego też rodzice dla każdego dziecka za trud i chęci na bal walentynkowy zakupili pyszne pączki i zdrowe soczki. Odpoczynek przy takim poczęstunku na balu był i pyszny i słodki. Dobro powraca .

Dziękujemy Radzie Rodziców za uhonorowanie trudu naszych uczniów i uczennic. Liczymy na dobra współpracę przy kolejnych inicjatywach.

Dyrekcja szkoły i całe grono pedagogiczne

 
Bale walentynkowe_14.02.2019 r. Email

sercaDnia 14.02.2019 r. w naszej szkole odbędą się bale walentynkowe. W związku z tym ulega zmianie organizacja pracy szkoły. Zapraszamy  do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami: Do pobrania_PDF

W tym dniu nie ma zajęć indywidualnych ze specjalistami. 

 
II turnus półkolonii zimowych w naszej szkole Email

polkolonie 2019 plakatDrugi tydzień półkolonii zimowych w naszej szkole za nami. Na uczestników II turnusu już od poniedziałku czekały interesujące atrakcje. Dzieci podzielone na małe grupy wzięły udział w komputerowych warsztatach programowania w świecie Minecraft. We wtorek udaliśmy się do Sali zabaw Kawa i zabawa, gdzie na naszych najmłodszych uczestników czekały 2 godziny zabawy na piętrowym placu zabaw, natomiast dzieci z klas 5, 6 i 7 rozegrały turniej w kręgle. Środa była dniem nauki tańca w Egurolla Dance Studio. Podziwialiśmy także pokazy tanczne grup biorących udział w międzynarodowych zawodach. W czwartek z samego rana wyruszyliśmy do Warszawy na słodką wycieczkę. Odwiedziliśmy Manufakturę Cukierków, w której dzieci z przejęciem i zainteresowaniem obserwowały proces powstawania pysznych karmelków. Po powrocie dzieciaki wykonały piękne prace plastyczne z lizakami i cukierkami w roli głównej, a na zakończenie słodkiego dnia każdy uczestnik otrzymał kolorową słodką niespodziankę. Nasze półkolonie zakończyliśmy piątkowym wyjściem na pizzę oraz podsumowaniem ferii. Dzieci wykonały prace plastyczne przedstawiające ulubiony dzień z zimowiska. Każdy otrzymał na pamiątkę tego wesołego tygodnia drobny upominek.
Do zobaczenia za rok!
Wychowawcy II turnusu półkolonii

Zdjęcia

Sprawozdanie_PDF

Rozliczenie_PDF

 
Zmiana planu lekcji oraz rozkładu dzwonków lekcyjnych od 11.02.2019 r. Email

Szanowni Rodzice i Opiekunowie!
Serdecznie zapraszamy do obejrzenia dziennika ze szczególnym zwróceniem uwagi na plan lekcji, który w niektórych klasach uległ niewielkim zmianom. Ponadto w związku z Państwa oczekiwaniami, brakiem zmian rozkładu jazdy autobusów MZK dowożących naszych uczniów, od II półrocza lekcje w naszej szkole (wynikające z realizacji podstawy programowej) kończą się najpóźniej o godzinie 15.55. Nowy rozkład dzwonków lekcyjnych można pobrać tu.

 
Rekrutacja do przedszkoli i klas pierwszych Email

biuro oswiaty grodzisk 15 marca br. rozpocznie się rekrutacja do grodziskich przedszkoli, punktów przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, a także do pierwszych klas szkół podstawowych.

Szczegółowe informacje znajduja się na stronie Biura Oświaty.

 
Podsumowanie I półrocza roku szkolnego 2018/2019 Email

najlepsi w nauce najlepsi w nauce

 

 

 

 

 

 

 

Szanowni Rodzice, Opiekunowie i Uczniowie,
Od poniedziałku po feriach zimowych, czyli 11 lutego 2019 r. zaczynamy drugie półrocze. Pierwsze zakończyło się klasyfikacją wszystkich naszych uczniów. W klasach młodszych było nas 271 (w tym 70 osób w oddziałach zerowych). W klasach starszych 398 młodych adeptów edukacji. Średnia, jaką wypracowała szkoła to 4,04. W zeszłym roku o tej porze było 4,12 co oznacza, że nauczyciele więcej wymagają, wystawili oceny semestralne za cały okres pracy i pamiętają, że oceny poprawiamy w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Przypominamy wszystkim, że ocena semestralna nie jest średnią i nie ustawiamy wag, ale ocena ze sprawdzianu jest „ ważniejsza" od oceny za plakat czy pracę na lekcji. Ocena zachowania wystawiona przez wychowawcę uwzględnia zachowanie na wszystkich przedmiotach i przerwach.
Najlepszą klasą została IV b ze średnią 4,71. Drugie miejsce na podium „zgarnęła" klasa VIa z wynikiem 4,36, a trzecie „na pudle" to IV a i IV d ze średnią 4,27. Chętnie przychodziliście do szkoły, bo frekwencja wyniosła, ponad 89%, ale są wśród nas tacy, którzy zaniżyli wynik nieobecnościami. Ci uczniowie, którzy nie przykładali się do realizacji swojego obowiązku mogą spodziewać się przykrych konsekwencji prawnych. Najwyższą frekwencję wypracowała IV b – 94,38 %. Gratulujemy – widać, że obecność przekłada się na wyniki. Warto przychodzić do szkoły. Niestety pojawiły się oceny niedostateczne (33 w całej szkole) i od tych osób wymagać będziemy zaliczenia pierwszego i ciężkiej pracy w drugim półroczu.
Oceny zachowania to 43 wzorowych i 147 bardzo dobrych. Spodziewamy się, że tak grzeczne dzieci nie tylko będą się chętnie uczyć, ale i brać udział w konkursach, zawodach i angażować się w życie klasy i szkoły. Osobiście cieszy mnie skrupulatne rozliczanie za zadania dodatkowe tj. wolontariat czy reprezentowanie szkoły na imprezach zewnętrznych. W naszej szkole nie wystarczy być grzecznym i się uczyć, bo to norma, ale trzeba pracować nad swoim charakterem i rosnąć na chlubę rodziców, a tym samym szkoły. Wychowawcy kontynuować będą też oceny z godziny wychowawczej wstawiane, co miesiąc, aby łatwiej było monitorować rodzicom zaangażowanie dzieci.
Chlubą naszą są najlepsi uczniowie, którzy zdobyliby odznakę „czerwonego paska" na świadectwie. Jest to grupa 72 uczniów, wśród których 15 to 'top of the top', która po feriach otrzyma stypendia naukowe. Tu przedstawiamy uczniów najlepszych w nauce_Pobierz PDF.
Gratulujemy Rodzicom i dziękujemy za ciężką pracę naszym „Złotkom".
Szanowni Państwo dziękujemy za pierwsze wspólne półrocze, życzymy refleksji i odpoczynku w czasie ferii i do zobaczenia już 11 lutego od godziny 8.00.
Agnieszka Rutecka

 
Półkolonie zimowe w naszej szkole Email

Read moreSzanowni Rodzice!

Informujemy, że w okresie ferii będą działały w naszej szkole półkolonie.
Nabór dla chętnych dzieci, prowadzić będziemy od 8 stycznia 2019r na:
I turnus 28.01. - 01.02.2019r.
II turnus 04.02 – 08.02 .2019r.
Odpłatność za tydzień – 60 zł (bez wyżywienia, zapisy na obiady w PrimaSort) obejmuje :
• zajęcia tematyczne,
• konkursy plastyczne,
• rozgrywki sportowe i zabawy rekreacyjne,
• wyjścia do kina,
• spotkania z gośćmi,
• wycieczki autokarowe,
• inne atrakcje.

Zapisy wraz z wypełnioną kartą i opłatą będą się odbywać w sekretariacie szkoły od 08.01.2019 r. do 22.01.2019 r. (włącznie).
Kartę uczestnika półkolonii można pobrać TU lub w sekretariacie od dnia 08.01.2019 r.
Należy zapoznać się również z regulaminem półkolonii znajdującym się na stronie szkoły (w zakładce Pliki do pobrania/Dokumenty szkoły).

Więcej…
 
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych na rok szkolny 2019/2020 Email

rekrutacja viii 2019

Na dzisiejszym spotkaniu w klasach ósmych wychowawcy zapoznali rodziców z informacjami przedstawianymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, dotyczącymi rekrutacji do szkół ponadgimnazjalych.

Poniżej udostępniamy Państwu szczegóły zamieszczone na stronie Ministerstwa

List Ministra Edukacji do Rodziców

https://www.gov.pl/web/edukacja/rekrutacja-na-rok-szkolny-20192020

 
Cukierki od Rady Rodziców

 Read moremikolajki Drodzy Rodzice,
Wszystkie nasze dzieci były grzeczne i w dniu dzisiejszym dotarł do nas Mikołaj z pomocnikami, który rozdawał słodkie cukierki. Dziękujemy Radzie Rodziców, która wypełniła koszyki. Klasy na wycieczkach odbiorą jutro strzelajacą czekoladkę.
Jednocześnie przypominamy o wpłatach, które w całości są przeznaczane na uatrakcyjnienie edukacji i wychowania. Mamy 668 uczniów a tylko 129 uregulowało wpłaty. Prezydium bardzo wspomaga nauczycieli dofinansowując spektakle teatralne czy koncerty muzyczne, fundując nagrody w akcjach wychowawczych czy doposażając bazę szkoły – ławeczki i zewnętrzny stół do tenisa. Poniżej jest rozliczenie za poprzedni rok gdzie można zobaczyć jak przekazane środki wykorzystano tylko i wyłącznie dla dzieci. Roczna składka to 50 zł czyli 5 zł za jeden miesiąc. Tak niewiele a tyle może pomóc.
Ps. Dziękujemy wszystkim, którzy pomagają poprzez aktywny udział w kiermaszu ( zachęcamy dziś do wykupienia ozdoby swojego dziecka – zebrana kwota będzie zapłatą za bal karnawałowy w Walentynki dla wszystkich uczniów naszej szkoły a może wystarczy na napoje i słodkie mało co nieco) , szlachetnej paczce, kole wolontariatu i jako fundatorzy upominków w szkolnych konkursach. Proszę obejrzeć galerie zdjęć i zobaczyć jaką sprawiacie za każdym razem radość ucząc , że dobrem należy się dzielić.

Więcej…
 
Informacja o monitoringu wizualnym Drukuj Email

Informacja o monitoringu wizualnym_załącznik do RODO

 
Warsztaty umiejętności wychowawczych Drukuj Email

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że Gmina Grodzisk Mazowiecki rozpoczyna dla swoich mieszkańców realizację bezpłatnych warsztatów umiejętności wychowawczych przeznaczonych dla rodziców i wychowawców według programu „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców", rekomendowany przez Ośrodek Rozwoju Edukacji.
Warsztaty „Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły? Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały?" to cykl 10 spotkań, które uczą umiejętności otwartego porozumiewania się w rodzinie.
Pierwsza grupa rozpoczyna warsztaty 5 października 2018 r. w Pawilonie Kultury w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Westfala 3. Zajęcia będą odbywały się w piątki w godz. 18.30 – 21.30.

Więcej…
 
InterRisk Email

Szanowni Rodzice!

W trosce o Wasze dzieci (które mogą ulec wypadkowi lub trafić na leczenie szpitalne), apelujemy o dobrowolne ubezpieczenie.

Rada Rodziców podjęła decyzję o kontynuacji współpracy z firmą InterRisk i wynegocjowała przy zachowaniu sum ubezpieczenia niższe składki.

Kwoty są następujące : 10 tys.- 44 zł/rok , 12 tys. - 52 zł/rok i 14 tys. - 60 zł/rok.

Dla uczniów trenujących w klubach czy biorących udziały w rozgrywkach są to składki: 57 zł, 68 zł lub 78 zł

Nie są to wysokie kwoty, a zapewnią środki finansowe w przypadku zgłoszenia roszczenia.

Ochrona działa w szkole, na wycieczkach, w domu, w czasie wakacji...

(24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).

Wpłaty do 05.10.18r. przyjmują wychowawcy oraz p. Szabelska i p. Wierzbicka - sala 7

 

www. interrisk.pl

 
Zebranie Rady Rodziców Drukuj Email

Szanowni Państwo,

Zapraszam serdecznie Panią Dyrektor oraz przedstawicieli trójek klasowych na pierwsze zebranie Rady Rodziców w roku szkolnym 2018/2019.
Zebranie odbędzie się 10 września o godzinie 18:00 w szkolnej stołówce.

Pozdrawiam,
Tomasz Jędrysa

 
Podsumowanie wyników w nauce w II półroczu Drukuj Email

Szanowni Rodzice, Opiekunowie i Uczniowie,
od następnego poniedziałku, czyli 25 czerwca 2018r. zaczynamy upragnione wakacje. Drugi semestr zakończył się klasyfikacją wszystkich naszych uczniów. W klasach młodszych było nas 308 (w tym 71 osób w oddziałach zerowych). W klasach starszych 335 młodych adeptów edukacji. Średnia, jaką wypracowała szkoła to 4,23 po pierwszym semestrze było 4,13 co oznacza, że nauczyciele więcej wymagali (zgodnie z umową), ale i uczniowie „przysiedli" do nauki. Najlepsza klasa to IVd ze średnią 4,56. Drugie miejsce na podium „zgarnęła" klasa V a z wynikiem 4,54, a trzecie „na pudle" to V b z 4,53. Chętnie przychodziliście do szkoły, bo frekwencja wyniosła, ponad 86% . Niestety pojawiły się oceny niedostateczne (28 w całej szkole) i od tych osób wymagać będziemy pracy za rok i przygotowania do egzaminów poprawkowych.

Chlubą naszą są najlepsi uczniowie, którzy zdobyli odznakę „czerwonego paska" na świadectwie. Jest to grupa 102 uczniów, wśród których 26 to 'top of the top', która już w tym tygodniu otrzyma w sekretariacie stypendia naukowe (informacje przekażą wychowawcy).
Gratulujemy Rodzicom i dziękujemy za ciężką pracę naszym „Złotkom".
Szanowni Państwo dziękujemy za wspólną pracę, życzymy refleksji i odpoczynku w czasie wakacji i do zobaczenia na uroczystościach zakończenia roku szkolnego już 22 czerwca od godziny 8.30. Nie może Was zabraknąć na ostatniej szkolnej uroczystości w roku 2017/2018.
Agnieszka Rutecka

 
Informacje dla rodziców Drukuj Email

Szanowni rodzice,

Przed uczniami ostatnie dni nauki i pracy. We wtorek klasy młodsze będą uczestniczyć w apelu przygotowanym przez klasę II B. W środę wszyscy uczniowie w dwóch grupach wezmą udział w spotkaniu z policjantem nt. bezpieczeństwa w czasie wakacji. W czwartek  klasy, które zwyciężyły w konkursach organizowanych przez Samorząd Uczniowski, organizują wyjście z wychowawcą na lody w ramach nagród od Rady Rodziców, inne organizują wyjścia organizowane przez Tróki klasowe rodziców i wychowawcę. Niektóre  klasy przychodzą do szkoły zmienionym planem zajęć. Szczegóły podadzą wychowawcy klas.

 

 

 

 
Klauzula informacyjna dla Rodziców/Opiekunów uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach projektu TIK Drukuj Email

Klauzula informacyjna dla Rodziców/Opiekunów prawnych uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Grodzisku Maz. uczestniczących w projekcie „ Nowoczesne narzędzia technologii informacyjno - komunikacyjnej w procesie kształcenia w placówkach oświatowych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki"

Treść klauzuli

 
Karta rowerowa 2018

  parking rowerowy Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
w dniu 25 maja 2018r., w naszej szkole będzie miał miejsce egzamin na kartę rowerową .

Część teoretyczna dla uczniów klas 5, 6 i 7, które nie mają dokumentu odbędzie się o godzinie 8 00 w sali nr 6.

Klasy 4, które do części teoretycznej były przygotowywane na lekcjach techniki egzamin teoretyczny będą miały podczas lekcji 25 maja 2018r. Zeszyty ćwiczeń i podręczniki techniki były poświęcone tematyce znaków drogowych, zasad zachowania na drodze i kwestii związanych z bezpieczeństwem, odpowiedzialnością w ruchu drogowym. Prosimy o powtórzenie wiadomości ! Część praktyczna będzie miała miejsce tego samego dnia na dziedzińcu szkolnym. Szczegóły odnośnie rowerów na egzamin prosze ustalać z panem Stankiewiczem.
Wszystkie materiały związane z egzaminem są przechowywane w szkole z możliwością wglądu po wcześniejszym umówieniu się z panem Stankiewiczem.
Rodziców prosimy o współpracę w celu zapewnienia naszym dzieciom maksimum bezpieczeństwa jako użytkownikom ruchu drogowego.

 
Rada Rodziców

WNIOSKI O DOFINANSOWANIE

Rada Rodziców informuje, że wnioski o dofinansowanie w ramach 40% zbierane będą w nieprzekraczalnym terminie do 24 maja 2018.

Zapraszamy przedstawicieli Trójek Klasowych na zebranie Rady Rodziców, które odbędzie się dnia 24 maja 2018 o godzinie 18.30 - szkolna stołówka.

Tradycyjnie podczas zebrań z Rodzicami będzie pełniony dyżur przedstawiciela Rady Rodziców - od godziny 17.00.
Prosimy o wpłaty na Radę Rodziców. Przed nami piknik edukacyjny oraz Dyskoteka :-)

 
Spotkania dla rodziców - czwartek 24.05.2018r. Drukuj Email

W czwartek 24.05.2018r. o godz. 17.00 odbędą się spotkania wychowawców z rodzicami uczniów klas I - III, o godz. 18.00 z rodzicami uczniów klas IV-VII. Nauczyciele nie będący wychowawcami oczekują na rodziców uczniów klas IV-VII w pokju nauczycielskim w godz. 17.30 - 18.30.

Zapraszamy!

Przydział sal na spotkania z rodzicami

 
Zaproszenie dla rodziców uczniów, którzy od 1 września 2018r będą uczęszczali do klas pierwszych i oddziałów przedszkolnych Drukuj Email

W czwartek 24.05.2018r. w małej sali gimnastycznej (obok szatni) odbędą się spotkania organizacyjne dla rodziców dzieci oddziałów przedszkolnych godz. 17.00 oraz dla rodziców uczniów klas pierwszych godz. 18.00.

Serdecznie zapraszamy

 

 

 
List Minister Edukacji Narodowej do rodziców o rekrutacji na rok szkolny 2019/2020 Drukuj Email

Minister Anna Zalewska skierowała dziś do rodziców i opiekunów uczniów klas VII szkoły podstawowej oraz klas II gimnazjum list dotyczący rekrutacji do szkół ponadpodstawowych i klas szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny 2019/2020.

List Minister Edukacji Narodowej do Rodziców i Opiekunów Uczniów _2018.05.18

 

 
Projekt "Skuteczna diagnoza i indywidualna terapia w środowisku domowym szansą dla dzieci z autyzmem z województwa mazowieckiego" Drukuj Email
plakat_projekt_autyzm

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, iż Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. realizuje projekt współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt.: „Skuteczna diagnoza i indywidualna terapia w środowisku domowym szansą dla dzieci z autyzmem z województwa mazowieckiego".

Ww. Projekt ma za zadanie zwiększenia dostępności usług opieki zdrowotnej w województwie mazowieckim (w powiatach: grodziskim, legionowskim, otwockim, piaseczyńskim, pruszkowskim, warszawskim i warszawskim zachodnim) poprzez wdrożenie kompleksowego programu pracy z dzieckiem z zaburzeniami autyzmu i jego rodziną.

Dodatkowo w ramach projektu będą przewidziane szkolenia dla personelu medycznego POZ i działania informacyjno-edukacyjne dla osób z otoczenia pacjenta tj. asystentów osób niepełnosprawnych działających m.in. na rzecz placówek oświatowych.

Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.centrumzagorze.pl w zakładce Promocja pacjentów.

 

 

Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o.
w Zagórzu k/Warszawy, 05-462 Wiązowna
www.centrumzagorze.pl

 

 
Bezpieczeństwo dzieci Drukuj Email

Szanowni Rodzice!

Z ogromną radością informujemy, że od 15 marca, dla zapewnienia większego bezpieczeństwa, został zatrudniony nowy opiekun do przeprowadzania dzieci na skrzyżowaniu ulic Mokronoskich i Sportowej.

 
Zaproszenie na obchody 60-lecia działalności szkoły Drukuj Email
60 lecie2

Dnia 22 marca 2018r. (czwartek) będziemy obchodzić 60-lecie działalności naszej szkoły.

Tego dnia, zapraszamy Rodziców do kościoła Św. Anny na godz. 14.30 na uroczystą Mszę Świętą dziękczynną.  Do obejrzenia widowiska jubileuszowego  zapraszamy  w poniedziałek 26.03.2018r. na  godzinę 10.00 lub 12.00 do Centrum Kultury w Grodzisku Mazowieckim.
Burmistrz Grodziska Mazowieckiego podjął decyzję o objęciu Honorowym Patronatem wydarzenia "60 lat minęło" - 60 lat od powołania Szkoły Podstawowej nr 6. Dziękujemy !

 
Terminy rekrutacji do przedszkoli i klas I szkół podstawowych w gminie

12 marca br. rozpocznie się rekrutacja do grodziskich przedszkoli, punktów przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, a także do pierwszych klas szkół podstawowych.

 

Rekrutacja na wolne miejsca do placówek przedszkolnych, podobnie jak w latach ubiegłych, będzie prowadzona drogą elektroniczną. W dniach od 12 do 23 marca 2018 roku rodzice będą mogli wypełnić wniosek zamieszczony na stronie internetowej gminy i biura oświaty. Wypełniony formularz trzeba wydrukować i dostarczyć do placówki „pierwszego wyboru", tzn. oznaczonej przez rodziców na pierwszym miejscu preferencji.

 

Uwaga: Rodzice dzieci uczęszczających w roku szkolnym 2017/2018 do publicznego przedszkola, punktu przedszkolnego lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, w terminie od 1 do 9 marca br. mogą złożyć do dyrektora deklarację o kontynuowaniu przez dziecko wychowania przedszkolnego. Niezłożenie deklaracji jest jednoznaczne z rezygnacją z miejsca w dotychczasowym przedszkolu od dnia 1 września nowego roku szkolnego.

 

Nabór do pierwszej klasy szkoły podstawowej w tym roku odbywa się również drogą elektroniczną – w terminie od dnia 12 do 23 marca br. i dotyczy zarówno dzieci spoza obwodu danej szkoły podstawowej, jak i dzieci „obwodowych", które trzeba zgłosić do szkoły.

 

 

Terminy rekrutacji do przedszkoli i klas I szkół podstawowych w gminie

kryteria dla klas pierwszych

kryteria dla oddziałów przedszkolnych

 
Przypominajka :-)
Piggybank

Drodzy Rodzice i Opiekunowie,

serdecznie przypominany o wpłatach na Radę Rodziców. Dzięki dotychczasowym wpłatom mogliśmy między innymi zorganizować dla Państwa dzieci super zabawę karnawałową połączoną ze słodkim poczęstunkiem :-)

W marcu czeka Nas kolejne ważne wydarzenie - 60 urodziny Naszej 6. Jako Rada Rodziców z pewnością będziemy chcieli wziąć czynny udział w tej inicjatywie. Stąd nasza prośba o wpłaty, a do końca roku szkolnego mamy jeszcze w planie szereg pomysłów do zrealizowania.
Rada Rodziców

 

PS. Nauczyciele i wychowawcy podpisują się pod prośbą gdyż fundusze przeznaczane są w 100% na dzieci jako wsparcie podejmowanych działań edukacyjnych czy wychowawczych- ostatnie inicjatywy to np. zakup różnych pojemników na zabawki do świetlicy szkolnej czy spektakl teatralny dla oddziałów przedszkolnych i klas 1

 

PS. Wpłaty można przynosić do wychowawców lub pedagoga szkolnego oraz oczywiście w czasie dni otwartych i zebrań do dyżurujacych rodziców.

 
 
Nowy plan

 e dziennikNowe półrocze to nowy plan zajęć.

Prosimy zajrzeć do dziennika i sprawdzić zmiany.

Zajęcia indywidualne i grupowe ze specjalistami już od poniedziałku według nowego grafiku.

 

 
Podsumowanie zimowiska 2018

   Read moreW naszej szkole miały miejsce 2 tygodnie półkolonii zimowych. Dzieci każdego dnia miały chwile pełne radości i zabawy. Tegoroczne ferie w naszej placówce przebiegały pod hasłem : „ Mądrze odpoczywając poznaję swoje umiejętności ....". Każdego dnia dzieci dowiadywały się o bogactwie swoich możliwości i potencjale jaki każdy ma w sobie. Celem było otworzenie dzieci na rzeczy , które są w zasięgu ich możliwości a nie korzystają bo brak im odwagi, zachęty i wiedzy.
Organizowano gry i zabawy o charakterze świetlicowym , sportowym i kulturalno-edukacyjnym. Dzieci rozwijały swoje umiejętności plastyczne, zwiedzały ciekawe miejsca w okolicy i poznawały swoje talenty. Uczniowie wzięli udział w zajęciach w sali " Kawa i Zabawa " w Grodzisku. Były także w Grodziskim kinie ( dwa seanse) i pizzerii         ( dwa razy). Poznały sposoby zdrowego odżywiania podczas spotkania z panią z Grodziskiego Sanepidu. Podczas półkolonii dzieci były w willi Radogoszcz, „ papugarni " w Warszawie i muzeum etnograficznym w Bolimowie. Spotkanie z przedstawicielami Straży Miejskiej miało pokazać odpowiedzialność za swoje działania i przypomnieć o bezpieczeństwie w różnych sytuacjach. Zajęcia z robotyki , które odbywały się w małych grupach pozwoliły dzieciom aktywnie poznawać otaczający świat i praktycznie odkrywać prawa fizyki i chemii. Aktywny wypoczynek i zabawa zostały zaprezentowane w szkole tańca. Słodycze i upominki przypieczętowały radosny czas odpoczynku.
Mamy nadzieję, że wspólne chwile pozostaną w pamięci a przyszłoroczne zajęcia również będą cieszyły się popularnością.

Więcej…
 
Bal karnawałowy 30.01.2018r. Drukuj Email
dancing

Drodzy Rodzice i Uczniowie!
Wtorek 30.01.2018r. w naszej szkole będzie upływał w rytmach zabawy karnawałowej. Do tego czasu przeglądajcie szafy i garderoby babć i dziadków, szykujcie stroje do stworzenia kreacji karnawałowej w stylu retro. Trenujcie kroki taneczne, aby doskonale się bawić przy dźwiękach różnych dekad muzycznych. Dla wzmocnienia sił i zaspokojenia pragnienia podczas zabawy, Rada Rodziców przygotowała dla każdego ucznia soczek i pączek, na okoliczność zbliżającego się Tłustego Czwartku.
Poniżej zamieszczamy zmiany w planie dla poszczególnych klas:

Zmiany w planie lekcji

P.S. Oddziały przedszkolne  bal karnawałowy w godz. 10.00 - 11.30

 
Program na ferie

   ferie zimowe Ferie, ferie, ferie...............
Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
Nauczyciele naszych dzieci w pierwszym tygodniu zaplanowali :
Poniedziałek – zajęcia z robotyki i programowania z firmą Lingo Star ( 1,5h) a po obiedzie turniej gier planszowych
Wtorek – seans filmowy w Grodziskim Centrum Kultury pt. ' Paddington 2 ' oraz konkurs plastyczny na ilustrację o obejrzanym filmie
Środa – wycieczka autokarowa do Bolimowa na zajęcia rękodzieła – lepienie z gliny oraz konkurs czytania bajek
Czwartek – zajęcia taneczne w Egurrola Dance Studio oraz szkolna dyskoteka po powrocie aby utrwalić poznane kroki taneczne
Piątek – podsumowanie przy pizzy oraz spotkanie z panią o zdrowym stylu życia, odżywianiu i mądrym podejmowaniu decyzji
Zapraszamy,
Barbara Grzelak-Karbowiak, Dorota Kobosko i Dorota Grudzień

ps. przypominamy, że dla Państwa działamy już od 7 00 do 16 00 ( zajecia programowe od 8 30 do 14 30 )

 
Półkolonie 2018

   bawan i choinka2Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom Dyrektor Szkoły dostał zgodę od organu prowadzącego i półkolonie w naszej szkole będą od godziny 8.30 do godziny 14.30, a opieka świetlica umożliwiająca połączenie pracy i opieki nad dziećmi od godziny 7.00 do 8.30 i od 14.30 do godziny 16.00.
Dziękuję bardzo Państwu za współpracę w 2017 roku i Życzę Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2018 roku.
Wierzę, że będzie co najmniej tak dobry jak 2017.
Dużo Zdrowia i Wszelkiej Pomyślności.

Agnieszka Rutecka

 
Kuratorium dla Rodziców

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłamy list Mazowieckiego Kuratora Oświaty dotyczący Mazowieckiego Informatora dla Rodziców i Opiekunów Dziecka z Niepełnosprawnością. Poniżej link do strony Kuratorium Oświaty w Warszawie, na której został zamieszczony plik do pobrania z wersją elektroniczną Informatora.

 

list

 

Kuratorium Oświaty w Warszawie

 
Owoce i mleko w szkole

Szanowni Państwo,

W związku z pojawiającymi się wątpliwościami dotyczącymi ilości porcji owoców, warzyw oraz mleka i przetworów mlecznych otrzymywanych przez jedno dziecko w ramach „Programu w szkole" prosimy o przekazanie poniższych informacji rodzicom dzieci uczęszczających do prowadzonej przez Państwa szkoły podstawowej.

Więcej…
 
UBEZPIECZENIE Drukuj Email

Szanowni Rodzice!   Prosimy o wpłaty !

W troce o Wasze dzieci (które mogą ulec wypadkowi lub trafić na leczenie

szpitalne), apelujemy o dobrowolne ubezpieczenie. Minimalna kwota 49 zł/rok nie jest

wysoka, a zapewni środki finansowe w przypadku zgłoszenia roszczenia.

Ochrona działa w szkole, na wycieczkach, w domu, w czasie wakacji...

(24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).

Wpłaty do 16.10.17r. przyjmują wychowawcy oraz p. Szabelska w pokoju 7.

 

Ogólne warunki ubezpieczenia Edu Plus

Jaką ochronę zapewnia ubezpieczenie szkolne Edu Plus?

 
Mleko

       milk-cartonUwaga, uwaga już wkrótce rusza akcja „ Mleko w szkole ".
W tym roku szkolnym mleko i świeże produkty mleczne ( jogurt naturalny, kefir, serek) będą bezpłatne. Korzystać jednak będą mogli tylko uczniowie klas 1-5. Agencja Rynku Rolnego nie zapewniła dostępu do programu dla klas 0 i klas 6-7.
Mleko i ww. produkty będą rozdawane dyżurnym w czasie lekcji i spożywane w salach pod opieką nauczyciela. Z programu korzystamy tylko na terenie szkoły.


                                         Smacznego!!!!


Ps. Szkoła jest również zgłoszona do programu „Owoce w szkole" – czekamy na harmonogram dotyczący dystrybucji

 
Kalendarz na najbliższe dni Drukuj Email

Szanowni Państwo,
Dużo się będzie działo w naszej szkole w kolejnych dniach, dlatego przedstawiamy wstępny zarys:
• 29 września (piątek) Święto Szkoły, lekcje wg planu, strój galowy plus znaczek,
• 29 września (piątek) klasa 6a występuje w CK na „Ogrodach Integracji"- wstęp wolny,

• 2 października ( poniedziałek ) odsłonięcie pomnika Teligi na Stawach Goliana o godz. 12 – reprezentować naszą szkołę będą zuchy i harcerze,
• 3 października (wtorek) wyjście wszystkich klas na spektakl w CK, wychowawcy zbierali po 18 zł, informacje o godz. wyjścia będą przekazane na maile klasowe w dzienniku,
• 4 października (środa), ze względu na szkolenie Rady Pedagogicznej, wszystkie lekcje zakończą się o godz. 15 .00, czyli nie będzie zajęć na 9 i 10 godzinie lekcyjnej ( 2a, 3b, 3c, 3e i 6d będą zwolnione)

     4 i 5 października (  środa  i czwartek ) wszystkie klasy 6 i jedna 5 jadą do Warszawy na Powązki lub do Palmir szlakiem Szarych Szeregów
• 5 października zebranie /dzień otwarty, klasy młodsze o godz. 17.00, starsze o 18.00, lekcje wg planu,
• 13 października (piątek) – Dzień Edukacji i Ślubowanie klas pierwszych, lekcje skrócone t tylko do godz. 13.45, czyli nie będzie zajęć na 9 i 10 godz. lekcyjnej.
W czasie zajęć klasy wezmą udział w uroczystym apelu.
Ślubowanie klas pierwszych od godz. 14.30 na sali gimnastycznej. Serdecznie zapraszamy na uroczystość nie tylko Rodziców, ale i całe rodziny ( oczywiście pierwszaków ).

 
Zbiórki zuchowe Drukuj Email
logoszczep

Pierwsze zbiórki dla dzieci, chcących wstąpić do gromad zuchowych odbędą się:

  • 26 września (wtorek) w godz. 16.45 - 18.15 dla "Dzikich kotów" w sali 22.
  • 6 października (piątek) w godz. 16.30 - 18.00 dla "Smerfów" w sali 19. Zaraz potem odbędzie się  krótkie spotkanie informacyjne dla rodziców. Serdecznie zapraszamy
 
Karta rowerowa

Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
w czerwcu 2017r., w naszej szkole miał miejsce egzamin na kartę rowerową . Część teoretyczną zdało :
4 a - zdały 2 osoby na 2,
4 b - zdało 13 osób na 29,
4 c - zdała 1 osoba na 29,
pozostałe klasy starsze - zdało 5 osób na 21.


Do części teoretycznej uczniowie byli przygotowywani na lekcjach techniki. Zeszyty ćwiczeń i podręczniki były poświęcone tematyce znaków drogowych, zasad zachowania na drodze i kwestii związanych z bezpieczeństwem, odpowiedzialnością w ruchu drogowym.


Wszystkie materiały związane z egzaminem są przechowywane w szkole z możliwością wglądu po wcześniejszym umówieniu się z panem Stankiewiczem.


Dodatkowe egzaminy odbędą się 9 października o godz. 8.00 i 8.45 w sali 6.


Rodziców prosimy o współpracę w celu zapewnienia naszym dzieciom maksimum bezpieczeństwa jako użytkownikom ruchu drogowego.

 
Bezpieczeństwo w czasie zajęć na basenie Email

Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
nasi uczniowie klas 4-7 dwie godziny wf realizują na grodziskim basenie " Wodnik". Jeżeli uczeń w danym dniu nie ćwiczy na basenie z powodu zwolnienia napisanego przez rodziców na kartce (nie sms ), to udaje się on na basen, ma strój gimnastyczny tj. krótkie spodenki i klapki i jest cały czas pod opieką nauczyciela wf. Uczeń nie pływa, ale jest na płycie basenu, gdzie jest osoba sprawująca nadzór.
Dzieci, które nie ćwiczą na basenie nie mogą zostać w szkole na świetlicy czy w bibliotece lub klasie równoległej, ponieważ nauczyciele nie mają możliwości sprawdzenia listy i efektywnego nadzoru np. nad 6 uczniów z klasy 7, mając jednocześnie około 50 osób na świetlicy. Prosimy o zrozumienie naszych działań, bo dbamy o bezpieczeństwo i nie chcemy dopuścić do niemiłych incydentów.

 
Sprawozdanie z działalności szkoły w roku szkolnym 2017/2018 Drukuj Email

Sprawozdanie z działalności szkoły w roku szkolnym 2017/2018

 
Dziennik elektroniczny Drukuj Email

Informacja od serwisu firmy VULCAN  w sprawie problemów z aplikacją mobilną: "Usterka zostanie usunięta w kolejnej aktualizacji aplikacji mobilnej".

 
Podręczniki do religii Drukuj Email

Tytuły podręczników do religii:

kl. I- Żyjemy w Bożym Świecie wyd. Jedność
kl.II- Idziemy do Jezusa wyd. Jedność
kl.III- Jezus jest z nami  książka + ćwiczenie wyd. Jedność
kl.IV- Jestem chrześcijaninem. ks. Łabendowicz
kl.V- Wierzę w Boga. ks. Łabendowicz
kl.VI- Wierzę w Kościół. ks.Łabendowicz
kl.VII- Spotkanie ze Słowem. ks. Łabendowicz (na okładce I kl. gimnazjum.

 
Oferta LINGO-STAR Email

LINGO-STAR

przedstawia ofertę odpłatnych zajęć dla naszych uczniów.

Więcej…
 
List Przewodniczącego RR Email

Drodzy Rodzice,
dziś dotarł do mnie list Pana Przewodniczącego, który był dla mnie ogromna radością bo jest świadectwem naszej dobrej współpracy i zaufania. Chciałabym w tym miejscu podziękować za obecność rodziców w życiu szkoły, za pomoc i wiarę w podejmowane inicjatywy. Za wsparcie, pracę, uśmiech wszyscy nauczyciele, wychowawcy i dyrekcja są wdzięczni bo tylko wspólne działania wychowawcze maja szansę na sukces. Jako dyrektor pragnę pogratulować sukcesów dzieci, a jest czego, bo 93 osoby otrzymają świadectwa z wyróżnieniem, uczniowie wzięli udział w wielu konkursach szkolnych i byli zaangażowani w pracę co przełożyło się na promowanie szkoły w środowisku lokalnym. Trzymamy kciuki za udane wakacje i już oczekujemy wspólnego kolejnego roku szkolnego.
Agnieszka Rutecka

 

 

Szanowni Państwo,

Serdecznie dziękuję za wspólną pracę w tym roku szkolnym.
Dzięki Państwa zaangażowaniu udało się nam w tym roku zrealizować szereg inicjatyw dla naszych dzieci. W roku szkolnym 2016/2017:

Więcej…
 
Kontakt do Rady Rodziców Drukuj Email
Wpisany przez AR   
poniedziałek, 31 października 2016 22:25

Szanowni Rodzice i Opiekunowie,

jeżeli macie ciekawe pomysły do wykorzystania w naszej szkole ; uwagi, spostrzezenia, pochwały do pracy naszej placówki możecie napisać do rodziców z Rady

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. . Przedstawiciele będą też na każdym zebraniu/ dniu otwartym na parterze gdzie nie tylko można wpłacić składkę na RR ale też porozmawiać.

Poprawiony: poniedziałek, 31 października 2016 22:39
 
Sekretariat i dyżury pracowników Drukuj Email

 

Sekretariat Szkoły czynny:

 

Poniedziałek 8.15 - 15.15
Wtorek 8.15 - 15.15
Środa 8.15 - 15.15
Czwartek 8.15 - 15.15
Piątek 8.15 - 15.15

 

 

Dyrektor Szkoły:

mgr Agnieszka Rutecka

 

 

Zastępcy Dyrektora:

mgr Jolanta Szmidel - Włodarczyk

mgr Bogumiła Ogonowska

 

PEDAGOG

 

mgr Anna Lipner


PSYCHOLOG

 

mgr Katarzyna Stybak-Kawa

 


© 2008 Szkoła Podstawowa nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Maz. | Joomla Templates