widok na Tatry z Gubałówki

W środę 27 kwietnia 2022r. klasa 7c wraz z opiekunami wybrała się na trzydniową wycieczkę trasą Ojców-Zakopane. Przed szkołą spotkaliśmy się o godzinie 6:35. Po sprawdzeniu listy obecności i spakowaniu bagaży, wyruszyliśmy autokarem w daleką drogę. Podróży towarzyszył radosny nastój i podekscytowanie. Pierwszym miejscem, które odwiedziliśmy był Ojcowski Park Narodowy,

w którym oprócz ciekawych form skalnych i malowniczych wąwozów, widzieliśmy słynną Maczugę Herkulesa. Około godziny 17:00 zakwaterowaliśmy się w pensjonacie „Słoneczny Dworek” w Białym Dunajcu, gdzie czekał na nas ciepły posiłek. Następnego dnia wycieczki wraz z przewodnikiem udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej, która ku naszemu zaskoczeniu była pokryta śniegiem i lodem. Potem wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę, skąd podziwialiśmy piękne, górskie widoki. Po powrocie spędziliśmy miły wieczór, grając z naszymi Paniami w piłkarzyki i ping-ponga.
Ostatniego dnia, po śniadaniu, spakowaliśmy swoje bagaże i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Zatrzymaliśmy się w Zakopanem, by pospacerować po Krupówkach i kupić pamiątki.
W Grodzisku byliśmy około godziny 18:30. To była fajna wycieczka. Na pewno będziemy ją miło wspominać.